PERCUMA EBOOK RAHSIA KUASA MIMPI

Dapatkan ebook percuma sila klik sini

Saturday, February 23, 2008

Jimatkan Wang Anda

Apa yang saya akan tuliskan kali ini bukanlah omongan kosong semata tetapi memang reality. Apakah maksud disebalik tajuk diatas. Bunyinya memang pelik. Tetapi sebenarnya tidaklah pelik.

Baiklah..apa yang saya maksudkan itu adalah semata mata menyatakan kepada anda. Bahawa anda akan banyak menghabiskan wang jika ada sesuatu makanan atau tabiat anda itu memerlukan wang yang banyak atau selalu anda inginkan.

Contohnya barang yang selalu anda beli adalah rokok. Jika anda seorang yang suka merokok anda boleh jimatkan wang dgn merokok waktu malam( dalam mimpi) Anda bebas merokok dalam mimpi anda sebanyak mana yang anda mahu. Yang pertama anda jimat wang dan yang kedua ianya tidak mendatangkan bahaya kepada anda.

Walaupun rasa rokok sama saja dalam mimpi. Kalau kena gayanya (ada cara-cara tertentu) anda boleh berhenti merokok terus. Kan itu jimat belanja namanya. Unuk mendapat hasil yang maksima saya cadangkan anda mengikuti KURSUS ONLINE jangan lupa klik pada kursus online.

Disana saya ada terangkan perbezaan hasilnya kalau dibandingkan dgn membaca ebook tulisan saya atau tulisan dari barat. Anda boleh membaca sebanyak mana buku-buku dari barat untuk menambah pengetahuan anda. Tetapi kebanyakan buku-buku atau ebook Cuma banyak teory sahaja. Mungkin ada juga praktikal tapi bila kita buat praktikal tidak ada sesiapa yang memantau perkembangan hasil yang kita perolehi.

Dengan kursus online anda dipantau setiap 3 hari untuk melihat perkembangan semasa anda. Jika anda ada kemuskilan atau pertanyaan atau apa-apa yng kurang jelas terus hubungi saya melalui email jika anda mengikuti KURSUS ONLINE

Kursus KM dibarat sangat mahal harganya. Yuran kursus mencecah sehingga RM10,000. Kalau dalam usd hanpir kepada USD5000.

1 comment:

Anonymous said...

Rupa2nya KM untuk stop smoking ada dalam post ni... hehehee... baru jer kasik idea tu dalam ruangan komen post saudara yang sebelum ni.

Perghh... mahalnya kursus kat negara barat. Tapi depa tak kisah pasal depa tau kelebihan yang bakal depa dapat. Selalunya yang berbayar kita akan hargai dan yang free selalunya kita jarang amalkan..