PERCUMA EBOOK RAHSIA KUASA MIMPI

Dapatkan ebook percuma sila klik sini

Monday, February 4, 2008

Sama Saja Dalam Mimpi dan Diluar Mimpi.

Sama Saja Dalam Mimpi dan Diluar Mimpi.

Berada dalam mimpi sama saja dengan berada di alam nyata. Alam mimpi mempunyai pelbagai benda sebagai contoh orang, binatang, ada binatang buas, binatang jinak, rumah, kereta, bukit dan lain-lain. Pendek kata apa saja yang ada dialam nyata. Dialam mimpi pun ada.

Tapi anda patut tahu dialam mimpi lebih banyak benda benda yang tak pernah kita lihat, yaitu benda-benda yang tak pernah wujud di alam nyata.

Satu contoh boleh saya ambil yaitu air milo. Air milo yang kita minum hari-hari tu sama saja rasanya dengan air milo yang kita minum dalam mimpi. Dan jika anda ingin tahu anda bolehlah mengecap setiap makanan yang ada dalam mimpi. Memang sama rasanya.

Satu lagi tentang persamaan dialam mimpi. Apa-apa yang wujud dialam mimpi boleh kita pegan, boleh kita gosok dan boleh kita rasa permukaannya samaada kasar, licin, berduri dan sebagainya. Sama saja. Cuba anda pegan kayu, buku dan pegan api. Aduh panasnya!!!

Dan yang paling saya tak boleh lupa, pengalaman saya. Semasa saya berada didalam sebuah rumah. Saya teringat ingin tahu sama ada matahari ni wujud ke tak wujud dialam mimpi. Saya keluar dari rumah itu dan pandang kelangit. Ternyata ada matahari sebijik macam matahari yg ada dialam nyata ni. Tapi hawanya tidak panas. Panasnya seperti panas masa dulu-dulu.

Suasana sangat tenang,nyaman dan suhu tidak terlalu panas dan taidak terlalu sejuk. Sedang-sedang saja. APA ITU KAWAL MIMPI

1 comment:

Anonymous said...

Blog saudara mengingatkan saya cerita matrix. Boleh tak kalau saya katakan mimpi itu seperti 'matrix' dan sesiapa yang ada KM itu seperti Keanu Reeve..? Maknanya sesiapa yang ada dalam matrix tetapi x der KM seumpama manusia2 yang telah diprogramkan menjadi latar belakang cerita. Hmm.. betul ker??