PERCUMA EBOOK RAHSIA KUASA MIMPI

Dapatkan ebook percuma sila klik sini

Monday, November 16, 2009

Mimpi Yang Benar Lagi Dipercayai.

Lama juga saya menyepi, bukannya apa.. saya cuba teliti, samada apa yang saya lakukan ini adakah perkara yang dibolehkan dalam islam atau tidak. Buat masa sekarang saya masih lagi belum jumpa jawapannya.

Jika ada kesudian daripada rakan-rakan semua, bolehlah bagi pandang dan cuba cari penyelesaiannya. Mungkin kita bertanya kepada orang yang arif tentang hukum agama.

Sebab hukum agama tidak boleh dipandang ringan, kita mestilah selalu berusaha sedaya mungkin mencari jalan yang lurus. Iaitu jalan yang diredai oleh Allah taala.

Segala altiviti termasuk Kursus dan ebook saya tidak jual lagi untuk sementara waktu. Bila dah selesai semuanya, insyaAllah saya akan sambung balik...

Harap maaf banyak-banyak..

2 comments:

lakshika Mehta said...

The WBUTTEPA Form 2020 will get released on the scheduled dates. The candidates must make sure that they are updated with all the dates. The tentative dates have not been announced by the authority insofar.

thesharebrokers said...

best trading app in india 2020 for beginners