PERCUMA EBOOK RAHSIA KUASA MIMPI

Dapatkan ebook percuma sila klik sini

Thursday, March 6, 2008

Orang Tak Peduli Apa Kita Buat

Dalam mimpi khasnya semasa KM. Alam sekeliling sama saja, malah lebih harmoni lebih indah dan lebih nyaman suhunya. Cuma satu saja yang sangat berlainan. Apa pun yang kita buat, orang tak ambil peduli. Oklah saya bagi satu contoh...

Saya pernah berjalan-jalan melilau saja. Terlintas dihati nak singgah disalah sebuah rumah diantara rumah-rumah yang ada disitu. Saya terus pergi kehalaman rumah dan buka pintu lalu masuk kerumah. Dalam rumah tu memang ada penghuni.

Penghuninya macam biasalah, macam dialam nyata. Ada bapa ada ibu ada adik beradik dan ada perkakas rumah seperti biasa. Bila saya melihat dalam rumah itu ada beberapa budak perempuan. Budak perempuan ini anak-anak merekalah.

Fikir saya. Apa kata kalau aku ajak salah seorang dari anak-anak mereka ni bawa jalan-jalan keluar. Dan saya tak minta izinpun daripada ibu atau bapanya. Saya terus pegan tangan dan bawa keluar. Saya cuma tunggu saja apa respon ibu bapa mereka. Rupa-rupanya tak ada respon apa-apa pun. Selamba saja saya ambil anak dia(walaupun anak diaorg perempuan)

Bolehkan kita buat macam tu dialam nyata. Kalau nak tahu cuba la buat dialam nyata. Alamatnya kena kejar tak cukup tanah lah jawapnya.

Tak ada apa, itu cuma dialam mimpi. Saya suka cuba perkara baru dalam mimpi. Baru kita boleh bezakan antara reality mimpi dan sebenar.

2 comments:

Anonymous said...

Mesti macam2 eksperimen yang saudara dah lakukan sewaktu dalam mimpikan?? Mcm saya yang baru nak blajar ni rasa betul2 teruja. Tak sabar nak masuk tido dan try an error (setakat ni masih belum lagi KM). Maklumlah tak pergi kursus...

Muhammad Rosdi Lucid Dream Malaysia said...

he..he.. kena kursus tu.. ambil yg online jer.. sangat berkesan..insyaAllah