PERCUMA EBOOK RAHSIA KUASA MIMPI

Dapatkan ebook percuma sila klik sini

Friday, January 4, 2008

Anda Boleh Terbang



Assalamualaikum.

Hari ini saya cerita sedikit berkenaan dengan kelebihan mengawal mimpi. Bila anda berjaya mengawal mimpi sepenuhnya. Anda boleh buat apa saja, contohnya terbang. Jika terlintas difikiran anda untuk terbang, bersiap lah untuk terbang. Anda dapat merasakan terbang yang sangat real. Kalaulah orang boleh terbang, rasanya seperti yang kita alami ini. Anda boleh melihat bumi dari atas. Kalau anda terbang tinggi maka jauhlah jaraknya dari bumi. Anda tak apa-apa, anda 100% selamat. Kalau jatuh pun dalam mimpi je. Tapi bila kita sedang terbang kita tak akan jatuh. Kalau kita nk turun, turun je la. Sungguh senang dan sangat seronok...

2 comments:

Anonymous said...

Cerita pasal mimpi terbang, mengingatkan saya pasal mimpi2 saya yang lepas2. Saya pernah bermimpi terbang, tapi taklah terbang tinggi sangat sampai nampak bumi kita kecil. Saya bermimpi saya boleh terapung2 dari permukaan tanah. Kalau saya memijak tanah dan melonjakkan kaki, badan saya akan terapung lebih tinggi dan perlahan2 turun kembali ke permukaan. Lebih kurang macam berada kat bulan. Sungguh seronok dan real. Saya bebas ke sana ke sini tanpa perlu berjalan. Bila terjaga, saya lupa akan mimpi tu. Tetapi selang beberapa hari baru saya ingat semula pengalaman dalam mimpi tersebut.

Anonymous said...

saye penah mimpi terbang,keluar masuk mimpi,tahu diri mimpi dn penah masuk mimpi teman saye. .tp permulaan smue 2. .sye penah blik kampung sye dgn tubuh n0n fizik. .tp mule sy igt da bt0l da sye blik uma. .na dpt kpastian mase 2 sy gigit jari. .upenye sy tgh mimpi tw meraga sukma sye xpasti. .tp smpai stengah2 mimpi sye mmg kite xpat na pastikn yg mane real n fantasi. .bt0l2 real n sme. .cume dgn permerhatian n minda yg tajam bwu kitew twu e2 adlh mimpi. .mimpi terbang lux saat sy ingin terbang tiba2 tubuh fizik sye spti ad getaran mgarahkn seluruh kekuatan n energi tubuh sy untuk kekuatan terbang smase dlm mimpi. .ble sye sedar je msh ase getaran 2 n bdn ase ringan2. .2 la pgalaman sye tntang mimpi. .ad byk lgi tp e2 r yg trmampu sye ceritekan. .salam