PERCUMA EBOOK RAHSIA KUASA MIMPI

Dapatkan ebook percuma sila klik sini

Thursday, February 7, 2008

Pelik Tapi Benar...

Tajuk diatas sengaja saya bagi macam tu. Apa sebabnya? sebabnya mudah saja. Mengawal mimpi ni kepada sesetengah orang adalah perkara mustahil. Ahli sains pun sebelum mengkaji mereka hampir tidak percaya mimpi boleh dikawal.

Ya memang benar bagi sesetengah orang mengawal mimpi adalah perkara mustahil. Jangan kata kawal mimpi. Bermimpi pun katanya tak pernah.Pernah juga tetapi mimpi yang buruk buruk seperti mimpi ketakutan dan mimpi sedih, itu pun dalam setahun 2-3 kali je. Kira-kira macam tak bermimpila..

Dan lebih kurang 90% daripada manusia tak tahu pun mimpi boleh dikawal. Tak pernah dengar dan tak pernah diberitahu. Ok mengawal mimpi adalah pelik dan kawal mimpi juga adalah benar. Apa pun ianya adalah reality. Kesanggupan dan ingin adalah segala-galanya.

Cerita pasal mimpi ni saya nak sebut pasal mimpi yang biasa. Mimpi yang kita bermimpi kadang-kadang tu biasanya tak normal. Contohnya: Sedang kita memandu tiba-tiba kereta kita jadi basikal. Kita terus kayuh, tak ada pun kita rasa pelik. Inilah yg saya kata tidak normal. Memang dalam mimpi perkara yang tidak normal jadi normal bagi kita.

Kita tidak ambil peduli pun perkara yang tak normal berlaku disekeliling kita. Kadang-kadang tu tengah dok sembang debgan kawan yang bernama Ahmad tiba-tiba saja kawan kita tu bertukar jadi si Ali. Dalam mimpi perkara ini kita anggap normal je..
Dan banyaklah contoh-contoh mimpi yang tidak normal...

Lain pula dengan alam mimpi yang kita boleh kawal. Kebanyakan peristiwa adalah normal berbanding mimpi biasa adalah kebanyakan tidak normal..yang normal sekali sekala je..
Jangan lupa baca artikel di APA ITU KAWAL MIMPI

No comments: