PERCUMA EBOOK RAHSIA KUASA MIMPI

Dapatkan ebook percuma sila klik sini

Sunday, February 17, 2008

Mengurangkan Berat Badan Anda....

Sangat banyak manfaat KM keatas kehidupan kita sehari-hari. Kali ini saya ingin terangkan satu lagi faedah KM untuk diri kita. Berat badan adalah satu masalah juga. Betul tak? Bermacam cara dan ubatan telah digunakan. Hasilnya kurang memuaskan. Cuba pula yang ini... Sebenarnya KM ada fungsi tersendiri untuk menyelesaikan masalah berat badan.

Berat badan biasanya berkait rapat dengan makanan. Dan kita tidak mampu menahan nafsu makan. Betul kan? Masalah ini dapat diatasi jika anda berkebolehan KM. Tak payah saya cerita bagaimana caranya untuk menyelesaikan masalah ini melalui KM. Tentu anda sendiri dapat mengagak caranya...

Agak-agak tahu tak caranya? Kalau tak tahu... saya cadangkan silalah tanya melalui coment..hehehe...

4 comments:

babylito said...

bole kurangkan berat melalui kawal mimpi? boleh ker yg dalam mimpi kita bawa ke dunia realiti? mcm tak caya plak. kalau betul elok sgt le utk wanita malaysia yg kini dilanda gejala 3G.....bagaimana ekkk???

Anonymous said...

camana nak kurangkan berat badan melalui kawalan mimpi???? teringin nak tau...

Muhammad Rosdi Lucid Dream Malaysia said...

memang boleh.. syaratnya kenalah mahir KM dulu. InsyaAllah boleh dibuktikan.

Anonymous said...

Saya terfikir juga cara2 nak berhenti merokok melalui KM. Atau nak mendisplinkan dari melalui kawalan mimpi. Saya pasti akan berhasil kalau dibuat bersungguh2. Betul tak saudara penulis ??