PERCUMA EBOOK RAHSIA KUASA MIMPI

Dapatkan ebook percuma sila klik sini

Tuesday, March 18, 2008

Satu Pertanyaan Daripada Saya.

Satu Pertanyaan Dari Saya.

Adakah anda tidur setiap malam? Jika jawapan anda Ya. Kenapa anda tidak jadikan tidur anda itu produktif dan bermanfaat kepada kehidupan anda. Kalau anda tidur , sudah tentu anda tidur lebih kurang 8 jam setiap malam.

Kalau lebih pun tak apa dan kalau kurang pun tak kisah. Yang penting anda tetap tidur. Tidur yang bermimpi tu cerita no2. Yang pentingnya sekarang.. anda ..tidur tak kira malam atau siang.

Mungkin anda kata anda tidur, tetapi masalahnya tidak pernah bermimpi pulak. Itu tidak mengapa. Yang itu datang kemudian. Memang ramai diantara kita tidur tidak bermimpi. Ramai orang mengganggap mereka tidur tetapi tidak bermimpi. Sebenarnya setiap kali kita tidur kita bermimpi.

Cuma kita tidak dapat mengingat mimpi saja. Sejurus kita bangkit dari tidur, mimpi-mimpi kita terus hilang. Itu sebabnya kita kata kita tak bermimpi.

Ok, jika setiap kali kita tidur kita bermimpi. Ini adalah satu pemberian yang tak patut kita abaikan. Dari itu kita patut ambil manfaat daripada mimpi-mimpi kita.

Mulai dari hari ini cuba anda perhatikan adakah anda bermimpi. Saya percaya jika anda amati setiap kali anda bangkit dari tidur sudah tentu anda dapati anda bermimpi malam tadi. Tak kiralah mimpi anda itu pendek atau panjang atau hitam putih.

Untuk mendalami seni ilmu mimpi bolehlah anda mengikuti perkembangan blog ini. Dan anda juga boleh ambil KURSUS ONLINE. Dengan mengikuti KURSUS ONLINE KM anda mula faham berkenaan tidur dan mimpi. Dan yang paling seronok anda dapat mengawal mimpi.

No comments: