PERCUMA EBOOK RAHSIA KUASA MIMPI

Dapatkan ebook percuma sila klik sini

Wednesday, January 23, 2008

Jadi Spiderman!

Assalamualaikum ss

Kali ini saya nak bercerita tentang kelebihan mengawal mimpi atau kontrol mimpi. Post yang lepas saya dah bagitahu kita boleh terbang kalau nk terbang. Tapi kali ini saya nak bagitahu satu lagi keseronokan yang dapat kita buat alami atau akan menjadi pengalaman seumur hidup kita. Bolehkah kita panjat dinding atau jadi seperti spiderman di alam nyata. Tentu sekali tidak! Siapa pun tak dapat lakukan. Tentu anda semua ingin rasa bagaimana rasanya jika kita memanjat dinding dan sebagainya dgn pantas dan selamat. Tak ada cara lain. Salah satu cara dgn mengawal mimpi aje. Jika anda dapat kawal mimpi.. anda dapat lakukan dengan mudah..selamat mencuba dan berjaya.

Kursus terkini diadakan di Kuala Terengganu pada 26/1/2008 SABTU.
Sila hubungi: 0139356301 atau email: control_mimpi@yahoo.com

1 comment:

Anonymous said...

Saya tak pernah terfikir yang kita boleh mengawal mimpi seumpama kita mengawal abjad2 yang ingin kita taip pada keyboard. Satu anjakan paradigma buat saya. Saya ucapkan terima kasih pada saudara kerana menulis blog ini serta memberikan kursus bidang ini kepada orang2 kita.

Saya percaya mimpi mempunyai kuasa untuk mentransmulasikan apa yang kita inginkan selama ini menjadi padanan fizikalnya. Teori saya ialah, bila kita dapat mengawal fikiran bawah sedar kita (seperti mimpi), maka kita akan mampu mengawal kehidupan kita (dari segi kewangan, percintaan dll).. insyaallah.

Seumpama sebuah pc yang diprogramkan dengan software2 tertentu yang akan mempunyai aplikasi dan variasi setelah button on ditekan.

Semoga saudara sentiasa update info2 lebih banyak lagi tentang KM di waktu2 akan datang. :)